23-829816, 23-823999

Γενικά

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την εταιρία

Η MOTOSPEED LTD αναγνωρίζοντας τη σημασία της επικοινωνίας με τους καταναλωτές, παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας αναφορικά με πωλήσεις, θέματα δικτύου, after sales κ.α. με τους παρακάτω τρόπους: Τηλεφωνικά στο 23-823999 Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-17:00 ή ηλεκτρονικά στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Στοχεύοντας στην συντομότερη και αποτελεσματικότερη διαχείριση των αιτημάτων, συστήνουμε την ηλεκτρονική επικοινωνία στην οποία θα πρέπει να αναφέρετε τα στοιχεία του οχήματος (μοντέλο, αριθμό πλαισίου, ημ/νια αγοράς & χλμ.), τα στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο & τηλέφωνο επικοινωνίας) και περιγραφή του αιτήματος.

Εγγυόμαστε την συντομότερη δυνατή απάντηση στο αίτημα σας.

Πως μπορώ να κάνω δοκιμή (test ride) σε κάποιο μοντέλο που με ενδιαφέρει;

Λόγω της πληθώρας των μοντέλων, δεν είναι εφικτό να υπάρχουν όλα διαθέσιμα για δοκιμή. Παρέχεται η δυνατότητα οδήγησης κάποιων μοντέλων στο κεντρικό μας κατάστημα ή σε καταστήματα του δικτύου. Απαιτείται επικοινωνία για επιβεβαίωση και ραντεβού.

Πότε θα είναι διαθέσιμο ένα νέο μοντέλο στην Κύπρο;

Νέα μοντέλα που παρουσιάζονται σε διεθνείς εκθέσεις εισάγονται σύμφωνα με τον εργοστασιακό προγραμματισμό διάθεσης τους ο οποίος διαφέρει από αγορά σε αγορά.

Πληροφορίες για τον ακριβή χρόνο διάθεσής τους στην Κυπριακή αγορά, παρέχονται μόνο μέσω των ανακοινώσεων της εταιρείας στα μέσα.

Που μπορώ να βρω οδηγίες χρήσης για το KYMCO μου;

Κάθε όχημα συνοδεύεται από βιβλίο οδηγιών χρήσης που παρέχει πληροφορίες ασφαλείας, πληροφορίες σχετικά με τον σωστό τρόπο χρήσης του, αλλά και πληροφορίες σχετικά με τη συντήρησή του.

Σε περίπτωση απώλειας του, μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο σε μορφή pdf από την ιστοσελίδα μας

Με τι δίπλωμα οδηγούνται τα ΑΤV;

Μέχρι 50 κυβικά οδηγούνται με δίπλωμα μοτοποδηλάτου (ΑΜ). Τα μεγαλύτερα από 50 κυβικά με δίπλωμα αυτοκινήτου.

Πως γίνεται το στρώσιμο στο νέο μου KYMCO;

Υπάρχουν οδηγίες στο βιβλίο οδηγιών χρήσης που συνοδεύει κάθε όχημα KYMCO. Σε περίπτωση απώλειάς του, μπορείτε να κατεβάσετε ένα αντίγραφο σε μορφή pdf από την ιστοσελίδα μας

Αντιμετωπίζω ένα τεχνικό θέμα, τι πρέπει να κάνω;

Απευθυνθείτε στους αντιπροσώπους KYMCO της κάθε πόλης ή απευθείας στα κεντρικά γραφεία μας.

Λάβετε υπ’ όψη σας ότι τις περισσότερες φορές η διάγνωση ενός τεχνικού ζητήματος απαιτεί τον επιτόπου έλεγχο του οχήματος από ειδικευμένο τεχνικό.

Πωλήσεις

Πως μπορώ να μάθω αν είναι διαθέσιμο το μοντέλο που με ενδιαφέρει καθώς και τα διαθέσιμα χρώματα του;

Τα χρώματα στα οποία διατίθεται κάποιο μοντέλο, μπορείτε να τα δείτε στην ιστοσελίδα μας στη σελίδα του μοντέλου. Διαθεσιμότητα μπορείτε ελέγξετε στους αντιπροσώπους KYMCO της κάθε πόλης ή απευθείας στα κεντρικά γραφεία μας.

Που μπορώ να δω το μοντέλο για το οποίο ενδιαφέρομαι;

Στους αντιπροσώπους KYMCO της κάθε πόλης ή στα κεντρικά γραφεία μας. υπάρχουν μοντέλα προς επίδειξη. Λόγω όμως της πληθώρας των μοντέλων αλλά και των ιδιαιτεροτήτων κάθε περιοχής, δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν διαθέσιμα όλα τα μοντέλα και σε όλα τα χρώματα.

Μπορώ να ανταλλάξω το μεταχειρισμένο μου δίκυκλο με ένα καινούργιο KYMCO;/h4>

Υπάρχει η δυνατότητα ανταλλαγής μεταχειρισμένου με ένα καινούργιο ΚΥΜCO μέσω του δικτύου των συνεργατών μας. Η εκτίμηση της υπολειπόμενης αξίας και όλη η διαδικασία ανταλλαγής είναι προϊόν συμφωνίας σας με τον εκάστοτε συνεργάτη, χωρίς η MOTOSPEED LTD να παρεμβάλλεται σε αυτή με οποιοδήποτε τρόπο.

After Sales

Πως μπορώ να μάθω εάν υπάρχει διαθέσιμο κάποιο ανταλλακτικό;

 

Α) Αποστέλλοντας e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. δίνοντας επαρκείς πληροφορίες για το μοντέλο (δίνοντας και αριθμό πλαισίου), το ανταλλακτικό και το χρώμα.

Β) Τηλεφωνώντας στο στο 23823999 Δευτέρα-Παρασκευή 12:00-14:00

Πως μπορώ να προμηθευτώ ένα ανταλλακτικό;

Α) Στους αντιπροσώπους KYMCO της κάθε πόλης.

Β) Απευθείας στα κεντρικά γραφεία μας.

Πως μπορώ να ξεχωρίσω ένα γνήσιο ανταλλακτικό KYMCO;

Όλα τα γνήσια ανταλλακτικά της KYMCO έχουν το λογότυπο της εταιρείας (KYMCO) τυπωμένο ή χαραγμένο. Επίσης στη συσκευασία τους αναγράφεται ο εργοστασιακός κωδικός και η ημερομηνία παραγωγής. Επιπλέον, μπορεί κάποιο ανταλλακτικό να έχει τυπωμένο και το λογότυπο του κατασκευαστή του π.χ. YUASA για μπαταρίες, αλλά οπωσδήποτε θα έχει και το λογότυπο της KYMCO.

Mόνο τα ανταλλακτικά με το λογότυπο KYMCO, είναι αυτά που έχουν παραχθεί με τις προδιαγραφές που ορίζει η KYMCO. Οι προδιαγραφές αυτές τις περισσότερες φορές διαφέρουν από αυτές με τις οποίες κατασκευάζουν οι OEM κατασκευαστές τα aftermarket εξαρτήματα.

Service

Πότε πρέπει να κάνω το πρώτο σέρβις και κάθε πότε τα επόμενα;

Τα διαστήματα σέρβις βάσει χιλιομέτρων ή χρόνου χρήσης αναγράφονται στο βιβλίο οδηγιών χρήσης που συνοδεύει κάθε όχημα KYMCO ή αποταθείτε στον αντιπρόσωπο της κάθε πόλης είτε στα κεντρικά γραφεία για περισσότερες πληροφορίες.

Που μπορώ να κάνω σέρβις στο KYMCO μου;

Αποταθείτε στον αντιπρόσωπο της κάθε πόλης ή στα κεντρικά γραφεία.

Ποιες εργασίες συντήρησης πρέπει να γίνουν στο KYMCO μου;

Οι εργασίες συντήρησης για κάθε όχημα βρίσκονται στο βιβλίο οδηγιών χρήσης που περιέχει το αναλυτικό πρόγραμμα συντήρησής του. Εναλλακτικά μπορείτε να επικοινωνήσετε στον αντιπρόσωπο της κάθε πόλης είτε στα κεντρικά γραφεία.

Ποιό λιπαντικό να χρησιμοποιήσω;

Η χρήση ενός καλού λιπαντικού σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής, είναι σημαντική για την καλή λειτουργία και τη μακροζωία του κινητήρα.

Η εταιρεία μας συστήνει τη χρήση λιπαντικών LiquiMoly, γερμανικού κατασκευαστική λιπαντικών.

Εγγυήσεις

Ποιες είναι οι παροχές εγγύησης για τα οχήματα ΚΥΜCO;

Μπορείτε να δείτε όλους τους όρους της εργοστασιακής εγγύησης στο βιβλίο εγγύησης και σέρβις που συνοδεύει το όχημα σας.

Αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα. Το καλύπτει η εγγύηση;

Μπορείτε να δείτε όλους τους όρους της εργοστασιακής εγγύησης στο βιβλίο εγγύησης και σέρβις που συνοδεύει το όχημα σας.

Πως θα επισκευάσω το όχημά μου σε περίπτωση βλάβης που καλύπτεται από την εγγύηση;

Θα πρέπει να απευθυνθείτε το συντομότερο σε αντιπρόσωπο της κάθε πόλης είτε στα κεντρικά γραφεία.

Γιατί KYMCO?

Kymco Quality

Ποιότητα & Αξιοπιστία

Kymco Value

Συμφέρουσα Τιμή

Kymco for Everyone

Για τον καθένα

Kymco Confidense

Εμπιστοσύνη